Slavy's Cakery

сряда, 4 април 2012 г.

Формула 1




Гери беше решила да изненада мъжа си с парти по случай рождения му ден. За целта всички нейни приятели, включително и аз, трябваше да участват. Моята роля беше, естествено, да направя торта, подходяща за върл фен на Формула 1, който също се занимава и с фотография. Пак задача с две неизвестни! Как да свържа формулата и фотографията? Може да ви е смешно, обаче с Гери направихме оперативка, на която обсъдихме всички възможни варианти. Накрая остана аз да избера, защото Гери "не искала да ме затруднява". Абе, каква ти трудност, за мен това е забавление, примесено с предизвикателство. Започнах с фотографа, който много не прилича на рожденика, ама стана симпатичен. И то от първия път.


Я как удобно се е излегнал на полянката и чака да снима победителя (който, според инструкциите на Гери трябваше да бъде от Макларън и никой друг!). Реших, че тъй като действието се развива в Монако, вкусът трябва да е екзотичен и се спрях на кокосови блатове с масло и бял шоколад и сметанов мус с карамелизирани праскови и розмарин. А!?

После нещата взеха естествения си ход и едно по едно се наредиха. Когато Гери видя тортата ахка и въздиша около пет минути, което за мен беше голямо признание. Надявам се и рожденикът да е бил доволен.


2 коментара:

  1. Оооо Слави, всички сме много доволни от тората! Владо все откриваше нови и нови детайли и не спря да се изумява, че това си го рисувала и правила едно по едно съвсем сама. За вкуса няма да говоря- необикновен както винаги! Аз както се притесних тази голямата торта да не ни остане, така и едва си заделихме по едно парченце за другия ден.
    Фигурките естествено са запазени и отиват при миналогодишния Форд пак твое творение :-). Абе просто си те заплюваме за семейния ни сладкар, даже по-напред си в списъка от семейния лекар.

    Толкова добре се получиха и двете празненства (подобаващо за юбилей трябваше да има повече от един купон)и двете ти торти бяха уникални!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Гери! Това означава много за мен.

    ОтговорИзтриване