Slavy's Cakery

понеделник, 9 април 2012 г.

Винтидж кексчета





Бившите ми колеги от телевизията Роди и Дарина започнаха нов проект, наречен Vintage House http://www.facebook.com/esta.vision.studio. Накратко - съчетават фотостудио и магазин за винтидж дрехи и ги помещават в чудесна стара варненска къща. Аз винаги съм си падала по винтидж стила, което си личи и от оформлениета на блога ми. В деня, когато Дари ми се обади да ми възложи поръчка, току-що бях получила нови формички с пролетни мотиви. Кажете сега - това не е ли съвпадение? Дарина искаше 70 кексчета за откриването на Vintage House. Казах й - Готово, Дари! - и запретнах ръкави. Два дни майсторих цветчета, листенца и птиченца, с които на накича кексчетата. Изчислих, че ми трябват около 210 отдели парченца. Ето ги:




 А ето ги и готовите кексчета - пролетни и весели. Гостите на откриването доста ги одобриха :).

 
Пожелавам на Дари и Роди успех, да им върви по вода и да имат много клиенти!









Няма коментари:

Публикуване на коментар